Har du testat den trendiga rödbetslatten? Den är inte bara vegansk och koffeinfri, den är också ovanligt vacker med sin rosa färg. Den är värmande god på morgonen, men passar lika bra till en fika eller ett mellanmål, exempelvis före träningspasset. Ett enkelt sätt att få i sig mer grönsaker på!